จำนวนข้อความ : 765 Join date : 10/03/2011 Age : 27
เรื่อง: The Exodus 24/8/12 : Real or Fake Sun Aug 26, 2012 12:21 pm
Welcome to New Show , New Era of Wrestling ,Welcome to Exodus!!!
And I can't believe forever it seems to live out these dreams When you start to think about taking a chance you can't give a damn
Huh I'm a hopeless romantic fell in love with a simple idea with a little bit luck and a whole lotta work I can make everyone of these visions real So we don't care what the people say and we don't care what they want to do and we don't care about it anymore we do what we want I ain't wasting a no more time its now or never I'm about to get mine It's now or never I'm about to get mine It's now or never Whoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa It's now or never Whoaaaaaaaaaaaaaaaaaa It's now or never.
We don't care what the people say and we don't care what they want to do and we don't care about it anymore we do what we want I ain't wasting a no more time its now or never I'm about to get mine It's now or never I'm about to get mine It's now or never
It's time to decide if its worth the fight or letting it slide and I drew the line at wasting away or waiting to be saved Yay y'all made my own luck in my head on straight and kicked up the dust And the money well it don't mean much I did it for the love and that was enough The way I dreamed it ain't the way it played out missed every road that looked to be the safe route. No directions I made my way out I don't give a damn what they say no way now.
We don't care what the people say and we don't care what they want to do and we don't care about it anymore we do what we want I ain't wasting a no more time its now or never I'm about to get mine It's now or never I'm about to get mine It's now.... Whoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa It's now or never Whoaaaaaaaaaaaaaaaaaa It's now or never.
We don't care what the people say and we don't care what they want to do and we don't care about it anymore we do what we want I ain't wasting a no more time its now or never I'm about to get mine It's now or never I'm about to get mine It's now or never.
I'm about to get mine mine mine Its about that time
We don't care what the people say and we don't care what they want to do and we don't care about it anymore we do what we want I ain't wasting a no more time its now or never I'm about to get mine It's now or never I'm about to get mine It's now or never. Whoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa It's now or never Whoaaaaaaaaaaaaaaaaaa It's now or never.
We don't care what the people say and we don't care what they want to do and we don't care about it anymore we do what we want I ain't wasting a no more time its now or never I'm about to get mine It's now or never I'm about to get mine It's now or never.
BANG BANG BANG BOOM !!
---
เพลง Lies Greed Misery ดังขึ้น
Mike Sanderson เดินออกมาพร้อมกับแชมป์ Universal ที่ปล้นมาจาก Rave!! คนดูเงียบกริบและมีป้าย "Why Mike Why"!! Mike เดินขึ้นเวทีไปก่อนจะคว้าไมค์ขึ้นมาพูด
Mike : หึหึหึ~ Mike : อยากรู้สินะว่าทำไมชั้นต้องทำแบบนี้ Mike : เอาล่ะ... เดี๋ยวชั้นจะเฉลยให้พวกแกฟัง
Mike : สิ่งที่ชั้นทำลงไป... ชั้นทำลายล้าง Rave Mike : นั้นคือสิ่งที่ชั้นต้องการ... ชั้นต้องการแชมป์ Universal Mike : ชั้นล่ะเบื่อที่ต้องมาทำตัวเป็นคนดีให้พวกแก Mike : ในเมื่อทำความดีแล้วไม่ได้ดีเลย Mike : ต่อไปนี้ Real Wrestler อย่างชั้นจะยืนอยู่จุดเหนือสุดใน Exodus Mike : ด้วยการล้มเจ้า Rave ให้ได้!!
Mike : อย่ามาพูดมาก Rave Mike : ฝีมือแกเองก็ไม่ได้ต่างอะไรกับชั้นมากมายเลย Mike : ไม่สิ... ชั้นเหมาะสมกับตำแหน่งแชมป์โลกมากกว่าแก Mike : ฉะนั้นชั้นขอท้าแกอีกครั้ง
Rave : ไม่ต้องเป็นห่วงชั้นหรอก War Rave : ถึงชั้นจะเจ็บแค่ไหนก็ตาม Rave : ชั้นจะทำให้มันหายบ้าเอง
Rave เดินไปขึ้นปล้ำส่วน Warriors ยืนยิ้ม (งง)
---
Mike Sanderson vs Rave (If Mike Wins , he will become No.1 Contender for BWO Universal Champion at Queen Gold)
vs
เริ่มมาทั้งคู่จ้องหน้ากัน!! Mike พุ่งเข้าไปเตะท้องของ Rave ก่อนเลย!! ก่อนจะจับมาบิด Wrist Lock!! แต่ Rave กลิ้งตัวลงไปแล้วจับ Mike ทำ Side Headlock!! Mike ดัน Rave ติดมุม!! กรรมการสั่งให้ Rave ปล่อย!! Rave ก็ปล่อย!! แต่เจอ Mike ต่อยแถม!! ต่อย!! ต่อย!! และจับ Rave เหวี่ยงไปอีกมุม!! Mike พุ่งเข้าไป!! เจอ Rave ยกเท้าใส่หน้า!! Mike เซ!! Rave พุ่งเข้าไปทำ Rave Dimension (Egyptian Destroyer)!! แต่ Mike ผลัก Rave ออกไปได้!! Rave หันกลับมาเจอ Mike จับใส่ Downfall (Box Office Smash)!! แต่ Rave ไม่ยอมศอก!! ศอก!! ศอก!! Mike ปล่อย!! Rave กระโดด Dropkick ใส่ Mike!!
Mike เซไปพิงมุม!! Rave พุ่งเข้าไป!! เจอ Mike ยกเข่าใส่หน้า!! Rave เซออกไป!! Mike พุ่งเข้าไป Dropkick ใส่ Rave!! Rave ล้มลงไป!! Mike ลากคอของ Rave ขึ้นมาและจับใส่ DDT!! Rave หน้าฟาดพื้น!! Mike จับขาของ Rave จะทำ Boston Crab!! แต่ Rave ยัน Mike ออกไป!! Mike เซ!! เด้งกลับมาหวด Clothesline!! แต่ Rave หลบได้และรวบเอวของ Mike!! ก่อนจะยกขึ้น German Suplex!! Mike คอปักพื้น!! Mike ลุกขึ้นมายืนแถวมุมเวที!! เจอ Rave พุ่งเ้ข้าไป Rave Surfboard (Shining Wizard into Bulldog)!! แต่ Mike ผลัก Rave ออกไปได้ก่อน!! Rave หันกลับมาเจอ Roundhouse Kick!! Rave ทรุดลงไปนอน!! Mike กด
1!!
2!!
ยัง!! Rave ทนได้!! Mike จิกผมของ Rave มานั่งคุกเข่า!! แล้วจัดการเตะ!! เตะ!! เตะ!! และเตะ Roundhouse Kick!! แต่ Rave หลบได้!! Mike เตะวืด!! Mike หันกลับมาเจอ Rave หมุนตัว Rolling Elbow!! Mike เซตกเวทีไป!! Rave เด้งเชือก!! แล้วกระโดด Suicide Somersault Plancha!! กระแทกใส่ Mike!! Mike ลงไปนอน!! Rave ลุกขึ้นมาท่ามกลางเสียงเฮของคนดู!! คนดูตะโกน "Rave" "Rave" "Rave" ลั่นสนาม!! Rave ลากคอของ Mike ขึ้นมา!! ก่อนจะส่งขึ้นเวทีไป!! Rave ขึ้นเชือกเส้นที่สาม!! ก่อนจะกระโดดทำ Water Fall (Super Kneecolepsy)!! กระแทกท้องของ Mike!! Mike จุก!!
Rave ลากคอของ Mike ขึ้นมา!! จะจับใส่ Rave Whirlpool (Spining Impaler)!! แต่ Mike ผลัก Rave ออกไป!! Rave พุ่งไปหน้าอกกระแทกมุม!! Rave เซกลับมาเจอ Mike พุ่งเข้ามา Fake Breaker (Running Leg Lariat)!! เตะเข้าไปเต็มอกของ Rave!! Mike ขึ้นเชือกเส้นที่สาม!! Rave ลุกขึ้นมาเจอ Fake Kicker (Front Missile Dropkick)!! แต่ Rave หลบได้!! Mike หลังฟาดพื้น!! Mike เจ็บ!! Mike ลุกขึ้นมาเจอ Rave กระโดด Springboard Enzuigiri!! Mike มึน!! Rave จัดการต่อด้วย Tales of Rave (Gory Lock Flipped Into a Facebuster)!! Mike หน้าฟาดพื้น!! Rave กด
1!!
2!!
ยัง!! Mike ทนได้!! Rave ไม่สนใจล่ะ!! จะเผด็จศึกด้วย Rave Dimension!! Mike ลุกขึ้นมาเจอ Rave Dimension!! แต่ Mike ผลัก Rave ออกไปได้อีกรอบ!! Rave หันกลับมาเจอ Mike ทำ Drop Toe Hold!! และจะใส่ Lockdown (Lebell Lock)!! แต่ Rave ดิ้นหลุด!! และเตะท้องของ Mike!! Mike งอ!! Rave จับใส่ Rolling in The Deep (Gator Roll)!! Mike หน้าฟาดพื้น!! Rave ขึ้นเชือกเส้นที่สาม!! เตรียมใส่ Hydro Cannon (Shooting Star Foot Stomp)!! แต่ Mike ผลัก Rave!! Rave นั่ง!! Mike ขึ้นตามไป!! และจับใส่ Hurricanrana!! เกี่ยวคอของ Rave ลงมา!!
Spoiler:
Ricardo : Here is your winner , Mike Sanderson
Mike ชนะไป!! Rave ยังนอนเจ็บอยู่!! Mike เดินเข้าไปทำ Lockdown (Lebell Lock)!! งัด Rave แน่น!! Rave ตบพื้น!! แต่ Mike ยังรัดต่อไป!! Rave หมดสติไปแล้ว!! Mike ยังรัดอย่างบ้าคลั่ง!! กรรมการแห่กันออกมาเพื่อไปห้าม Mike!! แต่ Mike ก็ยังไม่ปล่อย!! จน Phillip โฟนอินเข้ามา
Phillip : Mike... Mike Phillip : ถ้าแกยังไม่ปล่อย Rave แกจะหมดสิทธิ์ทันที